I dag fyller jag år 🥳🎂🎉🎶

Familjen, Återblickar / Permalink / 18
Idag fyller jag 53 år och jag är tacksam över allt jag har fått uppleva så här långt. Många saker har hänt under åren som har format mig till den person jag är idag. Dagens inlägg blir en bildbomb med 53 nyanser av mitt liv så här långt. Ni får ha överseende med bildkvaliteten 😁
 
Födelsedagen kommer att firas med fika och senare restaurang besök. Ser fram emot det 🥰
Kram ❤️
#1 - - Izabelle:

Grattis! 🥳🥂

Svar: Tack så jättemycket 🤗❤️ Kram ❤️❤️❤️
Heléna

#2 - - Linda :

Grattis på födelsedagen vännen. Hoppas att du får en underbar födelsedag. Massor av stora födelsedagskramar till dig finaste vännen ❤️❤️❤️

Svar: Tack så jättemycket vännen och grattis tillbaka i efterskott på födelsedagen! Jag hade en jättebra födelsedag! Massor av stora kramar tillbaka till dig finaste vännen ❤️❤️❤️
Heléna

#3 - - Tess:

Grattis igen min fina vän ❤️❤️🥰 Jag hoppas att du får en underbar och härlig födelsedag 🎈 Kramar i mängder ❤️❤️❤️😍😍😍

Svar: Tack så jättemycket fina vännen! Jag fick en jättefin födelsedag 🥰💖 Kramar i mängder tillbaka till dig 🤗🥰😍❤️❤️❤️
Heléna

#4 - - sandra ledin:

Jätte gratis på födelsedagen fina du 🥳
Va kul att se all bilder från ditt liv. Måste va fullt utav härliga och roliga minnen 😊

Grattis kramar i mängder 🤗🍁🌺♥️

Svar: Tack så jättemycket fina du! 🥰Massor av stora kramar tillbaka till dig vännen 🤗🌺❤️❤️❤️
Heléna

#5 - - Kort:

Du är dig lik även från ungdomen, var ålder har sin charm och glädje, hoppas du fick en fin födelsedag, även vårt barnbarns farfar fyllde år idag, blev ett samtal till spanien idag för att gratulera, önskar dig allt gott min vän ❤

Svar: Visst har den. Jag hade en jättebra födelsedag och firade även senare också tillsammans med alla barnen. Tack så mycket fina vännen! Önskar dig detsamma! Kramar 🤗💖💖💖
Heléna

#6 - - Casa Loda:

Stort grattis på födelsedagen lite i efterhand🌷🌷🌷Hoppas du hade en bra födelsedag 🤗😍

Svar: Tack så mycket! Jag hade en riktigt bra dag! Kramar 🤗💖💖💖
Heléna

#7 - - Angelica:

Åh va roligt med gamla bilder, grattis i efterskott! Hoppas att din dag blev precis som du önskade dig :)

Svar: Tack så mycket! Den blev superbra! Kram 🤗💖💖💖
Heléna

#8 - - Enna:

Stort grattis! Så härliga bilder <3 Hoppas du får en fin dag :)

Svar: Tack så mycket! Jag fick en jättebra dag! Kramar 🤗💖💖💖
Heléna

#9 - - Emma Ek:

Ååh stort grattis (i efterskott) på din dag!!
Och tack för denna bildbomb, så himla roligt att titta igenom gamla bilder ju. :D
Du ser ju för övrigt väldigt lik dig ut idag som på de flesta av bilderna.
Kram och ha en fin helg! 🥰

Svar: Tack så mycket! Visst är det roligt att gå igenom gamla bilder 😍Kram och ha en riktigt fin tisdag fina du! 🤗🥰💖💖
Heléna

#10 - - petra:

Stort grattis i efterskott, grattade på insta:) Måste säga att din dotter Malin e ju en kopia av dig helt otroligt lika.Så kul att få se så många bilder från du var liten och upp i tonåren,man känner igen stuket:) Hoppas du fick en underbar dag för det är du värd,stor kram

Svar: Tusen tack fina du! 🥰 Jag hade det superbra både under min födelsedag och när barnen var och firade mig i efterskott 🥰Visst är det roligt med gamla bilder och ibland förstår jag inte hur jag kunde få för mig att ta på mig vissa plagg 😆
Kramar 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#11 - - Kristine:

Gratulerer med dagen som var!
Gode hilsener, ønsker og klemmer til deg ^^

Svar: Tusen tack fina du! 🥰Kramar tillbaka 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#12 - - Pauline:

grattis i efterskott :D så fina bilder!

Svar: Tack så mycket fina du! Kramar 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#13 - - Thereselinneaaa:

Stort grattis i efterskott fina du! Hoppas du hade en fin födelsedag! :)

Svar: Tack så mycket fina du! Jag hade en jättebra dag! Kramar 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#14 - - Anna:

Grattis på födelsedagen! ❤️❤️ Kram

Svar: Tack så mycket! Kramar 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#15 - - Lisa :

Grattis i efterskott fina du <3
Hoppas du hade en fantastisk födelsedag.
Vad roligt att se dina gamla bilder.
Jättekul att du har så många bilder kvar :)
Ha det fint kära vän kram <3

Svar: Tack så mycket fina du! 🥰 Jag hade en riktigt fin födelsedag och blev firad i efterskott av alla barn med respektive 😍Visst är det roligt med gamla bilder 😊
Tack så mycket fina du och detsamma till dig!
Stor kram min kära vän 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#16 - - Jossu:

Grattis i efterskott. Hoppas att dagen blev fantastisk.

Svar: Tack så mycket! Jag hade en jättefin dag! Kramar 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#17 - - Petra Olsson:

Tittar in och hoppas allt är bra , saknar dina inlägg här ,kram

Svar: Tack fina du! 🥰 Jag tar några kommentarer i taget och försöker att svara ifatt i den mån jag orkar. Har varit lite seg en period, men hoppas på att snart orka blogga igen. Stor kram vännen 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#18 - - Jasmine:

Så många fina och charmiga bilder på dig.
Varma gratulationer på födelsedagen i efterskott.

(Sent) Svar: Tack så mycket för din varma kommentar. <3

Kram

Svar: Tusen tack fina du!Kramar 🤗❤️❤️❤️
Heléna

Till top