Tänk att det redan har gått fyra år

Katterna / Permalink / 10
I oktober 2019 åkte jag och Mikael till Söderköping för att hämta hem lilla Signe. Hon var jätteliten när vi hämtade henne, men en liten pigg och busig tjej som gillade att leka och sedan sova nära mig. De första nätterna sov hon uppe i sängen hos mig. Idag bjuder jag på en uppsjö av bilder från dessa fyra år som jag har fått förmånen att ha min fina Signe hos mig.
 
Just nu ligger Signe i min säng och väntar på att jag också ska komma och lägga mig. Hon får dock vänta ett tag till.
 
Jag är fortfarande väldigt trött, så jag svarar ifatt på kommentarerna i den mån jag orkar. Tack fina ni som tar er tid att kika in hit och kommentera ❤️
 
Kram ❤️
#1 - - Kort:

Älskade katter 💗 De ger ett själsligt lugn 💗 UNDERBARA bilder på dina älsklingar 💗💗 Ta din tid att svara på kommentarer 💗 Vi finns här för dig vännen, kramar 💗

Svar: Katter är verkligen underbara 😻😻 Tack fina du! Stor kram till dig vännen 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#2 - - sandra ledin:

Så mysiga bilder 😍 ligga i diskhon verkade skönt hehehe 🤭 tiden går fort när man har kul och man har aldrig tråkigt med en katt ☺️

Ha en jätte fin dag 🤗🌺🍁♥️

Svar: Tack! Ja, hon gillade diskhon ett bra tag 😻 Nej, man har definitivt aldrig tråkigt när man har katt 🥰Tack snälla du och detsamma! Kramar 🤗🌺❤️❤️❤️
Heléna

#3 - - Linda :

Hon är så söt. Du svarar på kommentarerna när du orkar. Massor av stora kramar till dig finaste vännen ❤️❤️❤️

Svar: Visst är hon 😻 Jag börjar att komma ifatt nu i alla fall 🤗 Massor av stora kramar tillbaka till dig finaste vännen 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#4 - - Lisa :

Men åh så många fina bilder du bjuder på.
Hon är ju för söt, Signe. Båda dina kissar är jul helt underbara <3
Jag är också väldigt trött men det hör ju till våra symptom men sedan är man ju alltid extra trött på hösten också.
Ha det fint kära du Kram <3

Svar: Tack så mycket! Visst är de fina kissarna - precis som dina 😻😻Jo, hösten gör ju att symptomen blir mer märkbara tyvärr och tröttheten blir ju knappast bättre att att det är så få soltimmar per dygn.
Tack så mycket kära du och jag önskar dig detsamma! Kram fina vännen 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#5 - - Tess:

Ja tänk min vän va tiden går fort. Såå söt man kan bli herregud man smälter ju liksom ❤️❤️ Kraaam min fina vän!!

Svar: Visst är hon 😻 Kraaam tillbaka fina vännen 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#6 - - petra:

så liten hon var och fyra år går fort, vi har haft Harry 5 eller blir det 6 år i vinter? oj tiden går och det är så mysigt med husdjur även om jag nu i skrivande stund e less på han haha,Insåg hur trevligt det var att resa bort en helg och med hund e det knepigt.kram kram o fin tisdag

Svar: Ja, hon var pytteliten när vi tog hem henne. Enligt uppfödaren så var hon 12 veckor, men jag är tveksam till om det stämmer. Jag kommer ihåg när ni blev med hund och tänk så fort åren bara flyger iväg! Tack så mycket! Hoppas du får en fin torsdag imorgon! Kramar 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#7 - - Enna:

Så gullig!

Svar: Visst är hon 😻 Kram 🤗❤️❤️❤️
Heléna

#8 - - Celine:

Grattis till er gullekatt <3

Svar: Tack så mycket 💖
Heléna

#9 - - Pauline:

åhw, så söt o fin!

Svar: Visst är hon 😻💖
Heléna

#10 - - Anonym:

Vilken fin kisse och fina bilder./Monica

Svar: Tack så mycket 🤗❤️❤️
Heléna

Till top