Snart är det dags igen 🥰

Familjen, Promenad, Återblickar / Permalink / 10
I oktober förra året hyrde Calle och jag en supermysig stuga precis intill Östra Laxsjön. Om bara 19 dagar så åker vi tillbaka dit igen. Dagens inlägg blir en bildbomb från vår vistelse där.

Längtar tills vi är tillbaka i stugan och bara kan få koppla bort alla vardagsmåsten.
 
Nu önskar jag er alla en riktigt fin fortsättning på kvällen 🩷 Kram 🩷
#1 - - Linda :

Vad mysigt att ni ska dit igen. Det behöver man komma iväg så här. Ha en bra kväll. Massor av stora kramar till dig finaste vännen ❤️❤️❤️

Svar: Ja, det ska bli jättemysigt att åka tillbaka dit. Tack så mycket och detsamma! Massor av stora kramar tillbaka finaste vännen 🩷🩷🩷
Heléna

#2 - - Kort:

Varför ska man prova något nytt om man verkligen trivt med något tidigare? Så klart ni gör rätt..Så fin stuga ni hade och vackert läge, men gå aldrig in i en fårhage om en gumse finns där, de är farligare än tjurar.. Köpte får av en vän, hon blev attackerad av sin gumse, hon hade inte övelevt om hon inte krypt under el-staketet.. kram min fina vän ❤❤

Svar: Ja, vi har hyrt lite olika stugor genom åren, men den här fastnade vi för och den är perfekt att hyra på hösten eftersom den har en kamin vi kan elda i - hög mysfaktor 😍 Oj - jag hade inte en aning om att de kunde vara så aggressiva! Vi håller oss utanför stängslet och nöjer oss med att titta på dem 😊 Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen min fina vän! Stor varm kram till dig 🩷🩷🩷
Heléna

#3 - - Alice:

Wow, det ser ju ut som ett supermysigt ställe! Så kul att ni ska dit igen! <3 Kram!

Svar: Ja, vi trivdes verkligen när vi var där förra hösten, så vi ser fram emot att åka tillbaka dit. Kram 🩷🩷🩷
Heléna

#4 - - Ajli Müller:

Åh, det förstår jag att ni längtar till, det ser fullständigt MAKALÖST ut... som en dröm :)

Svar: Det är verkligen underbart där och så rogivande! Hög mysfaktor med en sprakande kamin 😍 Kram 🩷🩷🩷
Heléna

#5 - - Kristine:

Herlige bilder av et flott sted! Ikke rart at dere tar turen tilbake dit snart :)
Ønsker en fin onsdag, klem klem ^^

Svar: Vi ser jättemycket fram emot att åka tillbaka dit. Jag räknar dagarna nu 😁Tack så mycket och jag önskar dig en fin fortsättning på kvällen! Kram kram 🩷🩷🩷
Heléna

#6 - - Enna:

Men åh vad underbart! Att vakna till den utsikten måste ju vara helt magiskt <3

Svar: Det är verkligen helt magiskt 😍 Kram 🩷🩷🩷
Heléna

#7 - - Lisa :

Vilka vackra bilder :)
Stugan ser jättefin ut och vad mysigt den ligger precis vid sjön :)
Kul också med fåren i närheten. Får är så söta :)
Förstår att du längtar dit.
Ha det fint kära vän kram <3

Svar: Tack! Det är jättefint där. Stugan har allt man behöver - till och med diskmaskin. Jättefina områden att promenera i också utmed sjön. Tack så mycket min kära vän och jag önskar dig detsamma! Kram 🩷🩷🩷
Heléna

#8 - - sandra ledin:

Men så mysig stuga. Förstår att du längtar tillbaka. Bra stugor som man trivs med får man mersmaks utav. 😊 jag älskar stugorna i Sälen och längtar alltid tillbaka dit. Hoppas att tiden inför resan går snabbt så det snart är dags 😉

🤗🌺♥️

Svar: Visst blir det så att man längtar tillbaka när man har hittat en plats som man verkligen mår bra av att besöka 😍 Tack - jag räknar dagarna nu tills vi ska åka 😁Kramar 🤗🩷🩷🩷
Heléna

#9 - - Jasmine:

Vilken mysig plats att vara på. Hoppas att årets vistelse där blir lika lyckad som fjolårets.

(Sent) Svar: Tack för att du läste och kommenterade inlägget om mitt dygn i Örebro tidigare i somras.

Tack så hjärtligt för din fina kommentar om min bullet journal. <3

Stor kram

Svar: Tack så mycket! Det hoppas jag också 😊Stor kram 🩷🩷🩷
Heléna

#10 - - Jasmine:

(Sent) Svar: Tack ska du ha för orden du lämnade till mitt inlägg om lillens födelsedagskalas.
Kram

Svar: Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen!Kramar 🩷🩷🩷
Heléna

Till top